AFAS en Appreo zijn een goed koppel. Samen zorgen voor een doordachte digitalisering van je projectadministratie, planning, inspecties en werkbonnnen. Daarmee kunnen
planners, rayonleiders, werkvoorbereiders etc. in 1 geintegreerde oplossing werken. Dat scheelt tijd. De schoonmaakmedewerkers of bouwcollega’s zien hun planning direct in hun mobiele telefoon. Zodra ze hun uren bijwerken is het zichtbaar voor de kantoor medewerkers. Dit werkt sneller en voorkomt fouten.
De koppeling haalt project en klantinformatie uit AFAS CRM. Dit gebeurt iedere 5 minuten en wordt continue bijgehouden. Met de project en klantinformatie worden werkbonnen eenvoudig ingepland in Appreo. Planners krijgen grip op hun planning en de administratie is actueel op de hoogte.
Nieuwe projecten in AFAS worden automatisch naar Appreo overgezet. Belangrijke informatie zoals tijd, locatie, projectleider etc. kan worden overgehaald. In Appreo wordt informatie zoals bijvoorbeeld uitvoerweken verrijkt.
Medewerker informatie wordt automatisch ingeladen in Appreo. Als in AFAS iets wordt aangepast wordt het ook gewijzigd in Appreo. Aan medewerkeres worden kenmerken meegegeven die je helpen efficient te plannen.
Als medewerkers vrij vragen wordt dit afgezet tegen het weekrooster dat inzichtelijk is in Appreo. Vervolgens kan de manager dit goed/afkeuren in Appreo. Appreo update de informatie in AFAS waar automatisch nieuwe verlofsaldo wordt gecalculeerd.
De werkelijk geregistreerde uren in de mobiele app worden teruggeschreven naar de juiste nacalculatie van Projecten in AFAS waar ze kunnen worden gefactureerd.
Appreo calculeert automatische de juiste toeslaguren conform de CAO richtlijnen. Na controle van de werkelijke uren worden de werkelijke uren inclusief de juiste toeslagen met de juiste loonposten doorgezet naar AFAS Payroll. AFAS Payroll verzorgt vervolgens een volledig automatische verloning conform de CAO richtlijnen.
Kijk voor meer info op www.afas.nl