Appreo helpt je om werk op tijd af te krijgen.
Sleep eenvoudig de juiste mensen en materieel op de juiste klus. Als het nodig is, kun je flexibel inspelen op verandering. Zo ken je altijd de laatste status.
Efficiënter, leuker en eenvoudiger samenwerken in bouw en schoonmaak met een grafische projectplanning, communicatie, digitale werkbonnen, urenregistratie, verloning en checklists.
Bouw- en schoonmaakwerk op tijd af met meer grip, meer plezier en minder papier.
Sleep eenvoudig de juiste mensen en materieel op de juiste klus. Als het nodig is, kun je flexibel inspelen op verandering. Zo ken je altijd de laatste status.
Makkelijk en direct status, checklists, materiaal, opmerkingen etc. met je collega’s delen. Je werk is in een handomdraai vastgelegd. En weer door!
De werkinformatie staat direct in Appreo. Met één klik bekijk je vervolgens je factuur en verloning. Met onze koppelingen updaten we automatisch het administratiepakket.
Wekelijks kiezen nieuwe klanten voor Appreo. Bekijk hier wat zij over ons zeggen in de media. Leer van onze klanten hoe zij meer grip kregen op hun planning of hoe zij urenregistratie, werkbonnen, meerwerk en materiaalverbruik sneller verwerken.
Sinds we werken met Appreo gaat de voorbereiding van de verloning veel eenvoudiger. Rayonleiders verwerken digitaal de uren, ziekte en verlof mutaties gedurende de week. Na een korte laatste controle door de Rayonleiders kan Personeelszaken de uren direct volgens CAO klaarzetten voor verloning.
"Geweldig programma, heel erg gebruiksvriendelijk. Met een top support team."
Wim van Vulpen
Eigenaar Green 2 Grow
Wij gebruiken Appreo nu een aantal jaar naar tevredenheid. Waar er vragen en/of obstakels zijn kunnen we deze stellen bij de chat aan Dean. Mochten we er uiteindelijk niet uit komen dan is er altijd een vast aanspreekpunt bij Appreo.
Sjoerd Waalkens
Wij kunnen alles met 1 systeem plannen. De medewerker krijgt gelijk de planning op zijn smartphone. Daarin staat gelijk wat hij die dag moet doen. Zelfs met navigatie. Dat is gewoon heel handig.
Vanaf 1 januari 2025 worden alle Belgische schoonmaakorganisaties geacht hun aanwezigheden te registreren bij activiteiten die als doel hebben een onroerend goed schoon te maken voor rekening van een derde partij.
Appreo beschikt over zowel een QR- als een NFC-tijdregistratie. Indien deze gekoppeld is aan de Check In and Out at Work worden beide systemen automatisch actueel verwerkt. Zo ben u altijd up to date.
Eén keer scannen twee keer plezier!
Appreo heeft koppelingen met de meeste vooraanstaande oplossingen voor bijvoorbeeld verloning, orders, financieel en GPS. Als je toch hulp nodig hebt, helpen onze specialisten graag om te koppelen met jouw systeem.