Volg eenvoudig de voortgang van uw team
Voor iedereen (nog) wel herkenbaar. Je ontvangt een schoonmaakopdracht via sms van een klant. Je stuurt het bericht snel door naar iemand in je schoonmaakteam waarvan je denkt dat deze op korte termijn beschikbaar is om het te uit te voeren. In de veronderstelling dat het probleem is opgelost, ga je verder met je andere werkzaamheden. Maar een paar dagen later als je een telefoontje krijgt van de klant, die geïrriteerd is dat niemand de gevraagde klus heeft afgemaakt, realiseer je je dat je bent vergeten om je werknemer te bellen om te controleren of het gedaan is.
Digitale planningssoftware zorgt ervoor dat je alle communicatie met klanten en medewerkers op ieder gewenst moment direct beschikbaar hebt op elke computer of mobiele telefoon. Je kunt de status van elke werkbon altijd en overal volgen. Hierdoor raken geen papieren kwijt of zijn ze onleesbaar, vergeet je niet wat je nog moet doen en hoef je jezelf niet meer af te vragen of iets wel is uitgevoerd. De software stroomlijnt alle processen: het verwerken van nieuwe opdrachten, het versturen van werkbonnen naar de schoonmaakmedewerkers, het afvinken en ondertekenen van de werkbonnen, het uitvoeren van inspecties en facturatie. Alles op één overzichtelijke plek.
Probeer gratis