Papieren werkbonnen echt…. Nu nog? Echt? Dat is toch erg tijdrovend, foutgevoelig en onnodige papierverspilling. Bonnen worden overgeschreven, ingeleverd, van bakje naar bakje getransporteerd om ten slotte ingetypt te worden in Exact. Gewerkte uren en gebruikte materialen moeten tot in de puntjes kloppen om misverstanden met klanten en medewerkers te voorkomen. Is het handschrift goed leesbaar? Zijn alle briefjes ingeleverd? Planners en administratie zijn de grip volledig kwijt.
Het is wel duidelijk… Een koppeling tussen Exact en Appreo is geen wens maar een eis. Je wilt toch ook eenvoudig kunnen plannen, werkbonnen digitaal laten aftekenen, je urenadministratie direct bijgewerkt hebben en het gebruikte materiaal factureren met 1 druk op de knop?
Van een papieren rompslomp naar een digitale administratie. Wat zou dat een verbetering zijn. Met Appreo kun je reistijd, werktijd en gebruikt materiaal eenvoudig vastleggen. Werkbonnen kunnen worden afgetekend waardoor je niet meer onnodig naar kantoor hoeft en je niet alle werkbonnen 5 keer in je handen hebt gehad voordat het is geboekt.
De koppeling tussen Exact en Appreo maakt het leven van planners en administratie nog eenvoudiger. Klant, medewerker en project informatie wordt ingelezen vanuit Exact in Appreo. Werkbonnen kunnen worden ingepland. Zodra deze zijn goedgekeurd komt de informatie terug in Exact. De factuur kan automatisch worden klaargezet. Zodra deze is goedgekeurd wordt de factuur verstuurd en de administratie bijgewerkt. Voor meer informatie: www.exact.nl