Kies nu voor groei!

Grip op je planning, efficiënter en digitaal werken, slimme en secure urencontrole, meer zicht op kwaliteit/veiligheid en betere teamcommunicatie!

Je bent al een gebruiker in Appreo en kunt via de mobiele app inloggen. Gebruik één van onderstaande knoppen om de app te downloaden op jouw toestel!

Download voor Android Download voor iOs

Je bent al een gebruiker in Appreo, klik hier om met dit account in te loggen in Appreo.

Klik hier om toch een nieuwe omgeving aan te maken.

Appreo tarieven

per Jaar
per Maand

Team

Van project naar planning en facturatie vanaf je PC!

9,95
10,95
Maand / medewerker*
  • Offreren
  • Projectadministratie
  • Grafische planning
  • Factureren

Plus

Grip op al je werk, medewerkers en materieel!

12,95
14,95
Maand / medewerker*
+

    Team +

  • 4 soorten tijdregistratie
  • 1 soort digitale werkbon
  • Verlof & verzuim
  • Uren en controle
  • Declaraties

* Minimaal 5 gebruikers.

Hoe plannen met Appreo mijn leven zo veel makkelijker maakt

Sinds we werken met Appreo gaat de voorbereiding van de verloning veel eenvoudiger. Rayonleiders verwerken digitaal de uren, ziekte en verlof mutaties gedurende de week. Na een korte laatste controle door de Rayonleiders kan Personeelszaken de uren direct volgens CAO klaarzetten voor verloning.


Neem contact op

Wij kunnen alles met 1 systeem plannen. De medewerker krijgt gelijk de planning op zijn smartphone. Daarin staat gelijk wat hij die dag moet doen. Zelfs met navigatie. Dat is gewoon heel handig.


Neem contact op

Wij kunnen vanaf iedere locatie onze planning doen. Bij ziekte en verlof kunnen we met de vervangoptie met een paar klikken alles regelen. Zodra de werkbon is uitgevoerd kan ik direct factureren. Het scheelt tijd, papier en geld.


Neem contact op

Wij gebruiken Appreo al een aantal jaar. Het is voor ons de enige oplossing die reguliere en specialistische schoonmaak in één grafische planning en één mobiele app volledig ondersteunt!

Bert van de Bunt


Leer van Sander

Versnel je succes!

Krijg nog meer resultaat met handige extra functies van Appreo.

Appreo Dashboards

Kwaliteit, Operatie en Rendement – €79 per maand | eenmalig €800 Opstart

Laat Appreo Duurzaam Waarde Toevoegen aan je bedrijf!

Met de Appreo Dashboards krijg je een actueel zicht op essentiële KPI’s en meetpunten om je bedrijf nog succesvoller te laten groeien:

  • Opbrengst per object – Hoeveel levert een gemiddeld project ons op
  • Klantverlies – Hoeveel klanten zijn de afgelopen periode kwijtgeraakt
  • Aantal klussen – Gemiddeld per week per medewerker
  • Efficiëntie – Hoe goed kunnen we beschikbare capaciteit inzetten
  • Productiviteit – Worden projecturen of budgeturen overschreden
  • Klantwaarde – Hoeveel levert een klant op, gedurende de looptijd
  • Kwaliteitsbeleving – Wat vinden onze klanten van de dienstverlening
  • Medewerker verloop – Hoelang blijven medewerkers gemiddeld bij de organisatie

En veel andere inzichten die je helpen dagelijks duurzaam waarde aan je bedrijf toe te voegen.

 

Verloning met Appreo

€49,95 per omgeving per maand

Van Planning naar Schoonmaak CAO verloning in 1 klik!

Na het accorderen staan alle gewerkte-, verlof-, ziekte-, toeslag-, overuren etc. met de juiste schoonmaak CAO looncode automatisch klaar om verloond te worden. Automatisch toekennen van meeruren en overuren. Lees hier meer.

Vervolgens kun je de uren en de juiste schoonmaak CAO looncodes met een automatische koppeling of met een import in jouw (of van je accountant) huidige verloningspakket inlezen.

Dit vereenvoudigt de verloningsronde sterk, het verlaagt je kosten en vermindert medewerker discussie.

Appreo Koppeling

€79,95 per koppeling per maand

Appreo koppelt met een groot aantal ERP, financiële administratie en verloning oplossingen. Voorbeelden hiervan zijn Exact, AFAS, Cash, King, Snelstart, Microsoft Dynamics, 4PS,  Loket.nl, Construsteel, RidderIQ etc. etc. De informatie van klant, medewerker, orders, geregistreerde uren, materieel en verloning worden actueel gesynchroniseerd. Appreo zorgt voor juiste informatie met een koppeling die blijft werken.

Probeer gratis

Single Sign On (SSO)

€79,95 per maand – Automatische authenticatie met Microsoft Office365

Met Single Sign-On (SSO) kan een gebruiker met één email-adres en wachtwoord in meerdere applicaties zoals Office365 en Appreo inloggen. Jouw medewerker hoeft dus niet meerdere wachtwoorden te onthouden. SSO gebruiken is handiger en veiliger dan meerdere wachtwoorden gebruiken. De Single Sign Optie service van Microsoft Office365 is een van de meest gebruikte opties om dit te verzorgen.

De grootste voordelen van Single Sign On:

  • Wachtwoordbeheer vereenvoudigen voor zowel de gebruikers als de beheerders
  • Een gebruiker hoeft maar één wachtwoord te onthouden en kan toch veilig inloggen in zowel Appreo en Office365
  • Eenvoudiger bij vergeten wachtwoord of bij medewerker uit dienst

Appreo Opstart Succes

3 daags programma – €2.495

Het gebruiksgemak van Appreo, de vele uren aan beschikbare online training en de basisimplementatie maakt het klanten eenvoudig om met Appreo te starten. De Appreo Succes Coach versnelt je succes met een driedaags ondersteuningsprogramma op het gebied van schone data inrichting, twee trainingen op locatie, klaarzetten van urentoeslagen, gedragsverandering medewerkers, expert tips en procesverbeteringen.

 

Probeer gratis

Veel gestelde vragen

  • Wat is de minimale looptijd van een abonnement?
    De minimale looptijd van een abonnement is 1 maand, overeenkomsten van een maand zijn maandelijks opzegbaar. In het geval dat je kiest voor een (of meer) jaar abonnement is de overeenkomst voor bepaalde tijd. Zolang je Appreo wil blijven gebruiken, wordt het abonnement aan het einde van de contract periode automatisch met een periode van één jaar verlengd. Mocht je met Appreo willen stoppen dan dien je de overeenkomst 2 maanden voor het einde van de contract periode schriftelijk op te zeggen.
  • Wat is het verschil tussen een maandelijks en jaarlijks abonnement?
    Een maandelijks abonnement is maandelijks opzegbaar en wordt maandelijks automatisch geincaseerd. Jaarlijkse abonnement worden jaarlijks vooruit gefactureerd en kunnen per contractdatum worden opgezegd. Bij jaarlijkse abonnementen wordt jaarlijks het werkelijk aantal gebruikers geëvalueerd.
  • Wat is de startdatum van mijn Appreo abonnement?
    Er zijn twee momenten die de startdatum van het abonnement kunnen bepalen. Niet later dan drie maanden na ondertekening van de overeenkomst. Indien eerder dan 3 maanden - de eerste dag van de opvolgende maand na de back-office workshop. Om meer specifiek te zijn, wordt het proces hier nader toegelicht. Na ondertekening van de overeenkomst, is Appreo omgeving volledig beschikbaar voor de klant. We gaan samen direct samen aan de slag om Appreo binnen 3 maanden succesvol in te zetten. Gedurende deze periode vindt de personalisatie, de koppeling en data-inrichting plaats. Aansluitend daarop wordt de back-office workshop verzorgd. De eerste dag van de opvolgende maand na de back-office workshop, doch niet later dan 3 maanden na ondertekening, is de startdatum van het abonnement. In de praktijk betekent dit dat de eerste verlengingsdatum 15 maanden na ondertekening van de jaar-overeenkomst is.
  • Wat is een Appreo gebruiker
    Een Appreo gebruiker zijn alle medewerkers van de organisatie die het recht hebben om gebruik te maken van Appreo. Dat kunnen dus beheerders, planners, administratieve medewerkers en medewerkers op de werkvloer zijn.
  • Kan ik het aantal gebruikers in Appreo zelf beheren?
    Als beheerder van Appreo kun je zelfstandig gebruikers aanmaken. Daarbij kan per gebruiker een rol aangegeven worden.
  • Kan ik collega’s uitnodigen tijdens mijn 30 dagen gratis proberen?
    Als beheerder kun je zelfstandig gebruikers toevoegen. Collega’s kunnen vervolgens met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.
  • Is mijn data veilig?
    Appreo neemt strenge beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te voorkomen. Het gebruikte datacentrum is voor informatiebeveiliging ISO27001 gecertificeerd. Alle verbindingen lopen via een beveiligde SSL verbinding. Wij maken dagelijks een backup van al je gegevens zodat ze nooit verloren gaan.
  • Hoe gaat Appreo om met innovatie en updates?
    Appreo innovatie komt voor uit de Appreo visie en uit klantverzoeken. Het Appreo innovatieproces wordt hier in detail beschreven. Klanten kunnen gewenste klantverzoeken indienen. Iedere twee weken wordt besloten welke klantverzoeken aan de roadmap worden toegevoegd. Gehonoreerde klantverzoeken worden aan de desbetreffende klanten teruggekoppeld. Zodra de nieuwe functie gereed is, worden de desbetreffende klanten geïnformeerd. Zonder invloed op de beschikbaarheid, activeert Appreo iedere drie weken een nieuwe release. Bij iedere nieuwe release wordt een samenvatting van de nieuwe innovatie in de Appreo Chat functie gepubliceerd. Functies zonder procesimpact zijn direct beschikbaar en te gebruiken voor alle klanten. Functies met procesimpact worden alleen na afstemming met klant door het Appreo Klant Succes team geactiveerd. Ieder kwartaal plant de Appreo Klant Succes Manager een evaluatie en optimalisatie sessie voor bestaande klanten. Hierin worden alle nieuwe innovaties, waaronder ook nieuwe functies met procesimpact, besproken. In het geval de klant één van de nieuwe functies met procesimpact wil gebruiken, wordt deze geactiveerd door het Appreo Klant Succes team. Klanten kunnen dus zelfstandig beïnvloeden of zij nieuwe functies met procesimpact wel of niet willen activeren waardoor controle gewaarborgd blijft.
  • Wat als ik structureel meer gebruikers heb?
    In het geval dat klanten structureel meer gebruikers hebben, maken we dat bespreekbaar. Bij verlenging van het contract wordt vervolgens het nieuwe aantal overeengekomen.
  • Wat als ik tijdelijk meer gebruikers heb als gevolg van seizoeninvloeden?
    Extra gebruikers van tijdelijke aard wordt geen direct actie op ondernomen. Dit bevordert flexibiliteit van Appreo klanten.
  • Wat als ik veel met ZZP’ers of Parttimers werk?
    Medewerkers van tijdelijke aard kunnen in Appreo aangemaakt worden. In de actieve periode verschijnen ze in de planning. Buiten deze actieve periode zijn de tijdelijke medewerkers inactief en niet zichtbaar in de planning. In het geval van grote aantallen parttime medewerkers kan een interessante staffel van toepassing zijn.
  • Wat gebeurt er aan het einde van de looptijd van een abonnement?
    In het geval dat de klant besluit het Appreo abonnement te stoppen zal Appreo nog voor een periode van 15 dagen na einde contractdatum beschikbaar zijn voor de beheerder van de klant. Gedurende deze tijd kan de beheerder kiezen om alle bedrijfsgegevens zelfstandig uit Appreo te exporteren naar Excel.

Probeer Appreo eerst 30 dagen vrijblijvend uit

Probeer nu gratis
Appreo logo

Probeer Appreo nu gratis voor 30 dagen!

  • 100% Grip met 27 planoverzichten
  • Meer tijd over door 14 planversnellers
  • Mooie, slimme en snelle App
  • Kwaliteit digitaal onder controle
  • Sneller verlonen en hoger rendement

Probeer Appreo nu gratis voor 30 dagen!